تحقيق اختصاص ترافيک چندين سرويس در مخابرات ماهواره اي

دسته بندي : مهندسی » مهندسی برق و الکترونیک
خلاصه: مخابرات ماهواره اي روشهاي بالقوه اي را براي فراهم کردن مخابرات سراسري فراهم کرد. به خصوص با توسعه يک مدار ماهواره اي صورت خللي مدار پايين زمين هر دو نوع مخابرات متمرکز و باند پهن قابل دسترسي خواهد بود. مسائلي که در موقعيت ها رخ مي دهد اين است که انواع مختلف ترافيک در مخابرات باند گسترده سطوح مختلف کيفيت سرويس را لازم دارد کنترل ترافيک لازم مي شود تا اطمينان دهد که هرحوزه ترافيک با مورد انتظار دريافت مي گردد. مسئله ديگر اين است که توپولوژي متحرک شبکه ماهواره نياز به يک کنترل ترافيک اختصاصي دارد.
تا بتواند حوزه ترافيک را در لينک هاي داخلي ماهواره ميان ماهواره هاي اختصاص دهد. دراين نظريه راهبرد اختصاص ترافيک در يک شبکه ماهواره مخابراتي متحرک مطالعه و بررسي مي شود. کيفيت تحويل سرويس يک موضوع مهم است. اختصاص کنترل ترافيک در صورت فلکي ماهواره اجرا مي شود تا بهره برداري بهتر از اين را فراهم کند يک راه حل که در اين تحقيق ارائه مي شود اين است که يک ترکيب دو الگوريتم استفاده خواهد شد تا ترافيک را در شبکه ماهواره متحرک اختصاص مي دهند. اولين الگوريتم اختصاص ترافيک در طول بازه زماني کوچک بر اين مبنا اين يک فرض است که توپولوژي در طول اين بازه تغيير نمي کند، دومين الگوريتم اختصاص ترافيک را بعد از تغيير توپولوژي که به انجام مي رساند اختصاص ترافيک تعدادي قيد و بندهايي شامل: (درخواست هايي چند سرويسي) ظرفيت قيد و بندها توزيع ترافيک و موجود بودن قيد و بندها را در نظر مي گيرد.

مقدمه
درخواست براي پهناي باند بيشتر به طور قابل توجهي شبکه عملگر بي سيمي را تحت فشار قرار مي دهد. و بر نياز براي استفاده کار آمد از طيف اختصاصي محدود فشار مي آورد. اين خصوص در ناحيه هاي شهري صدق مي کند. در حال حاضر حق حوزه بالايي از کاربر مخابرات باند گسترده مقدار پهناي اندي که يک سيستم به طور خصوصي مي تواند به يک متحرک اختصاص دهد محدود مي شود. و داخل مساله کمک خواهد کرد.
مديريت ترافيک: قبلا ذکر کرديم کابردهاي چند رسانه اي جديد تحقيقات را جلو به طرف اختراعات مي برد يعني کنترل ترافيک مي تواند با افزايش تعداد اين کاربردها با آنها همراه باشد. يک هدف مهم ايجاد يک ميسر الگوريتم است که بتواند ترافيک در شبکه را به طور بهينه اختصاص دهد. در مجموع افزايش تعداد کاربردهاي چند رسانه اي با درخواست هاي کيفيت سرويس گوناگون است. آن ضروري است که يک الگوريتم روتين داشته باشيم. که داراي ظرفيت براي ايجاد يک تضمين بادش که کاربر مورد نياز را دارد.
در اين نظريه يک الگوريتم روتينگ چند سرويس ارائه مي شود که جديدترين الگوريتم روتينگ چند سرويسي ارائه شده اين است که آن به پهناي باند باقيمانده در هر لينک ماهواره در زماني که اختصاص ترافيک در انواع مختلف توجه مي کند.
دسته بندی: مهندسی » مهندسی برق و الکترونیک

تعداد مشاهده: 12754 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 62

حجم فایل:41 کیلوبایت

 قیمت: 31,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل